Het is inmiddels al weer maandag en we hebben genoten van een heerlijke nachtrust in ons eigen bed. Daar kan niks tegen op, zelfs het bed in de Commodore hut niet.
Nou zijn die hutten sinds de verbouwing er niet beter op geworden, ze zijn een stuk kleiner dan voorheen, maar ook een stuk duurder geworden (we zijn Ollanders he ). Sowieso is de overtocht aanmerkelijk duurder geworden, maar daar hebben we het al over gehad.
Het is maar goed dat het vakantiegeld gestort is, anders hadden we de drankrekening niet kunnen betalen , 8,50 euro voor een glaasje rosé is ronduit schandalig te noemen, maar ja, je moet wat als je dorst hebt .
Ik heb het idee dat het ook minder druk is dan voorheen, afgelopen weekend hadden ze in de UK een bank holiday en dus vandaag ook nog vrij, maar ik heb niet echt de booze cruises van eerdere overtochten gezien.
De overtocht was weer kalmpjes te noemen, dit keer met iets meer zicht, wat altijd wel leuk is. Dan zie je pas hoe druk bevaren de Noordzee is. De reis naar huis ging ook heel voorspoedig, geen enkel oponthoud gehad, zodat het ros om half 1 al voor de deur stond uit te hijgen.
Of we met minder thuis gekomen zijn na de trip laat ik maar in het midden , er is iets weggedaan en er is ook weer iets bij gekomen.
Na de lunch heb ik nog naar de F1 race in Monaco gekeken, al was die wel erg slaapverwekkend na de fikse crash in de 1e ronde. Daarna vielen ook bij mij de luiken dicht en heb ik van een welverdiend schoonheidsslaapje genoten. Niet dat het iets geholpen heeft trouwens .
De oudjes kunnen niet meer zo goed tegen al dat gereis en zoals het nu staat gaan ze ons ook niet meer aan boord zien op deze route. We houden het wel bij de zuidkust, daar is ook nog genoeg om te ontdekken en ook Wales staat nog op het lijstje.
We zien het wel, zover is het nog lang niet, misschien in september nog een tripje, maar daar zijn ook nog geen plannen voor.
Deze trip zit er weer op en we hebben er weer van genoten, al zijn we het er beide over eens dat het mooiste deel van Schotland toch boven de lijn Edinburgh en Glasgow ligt.
Voor nu, , Pieter.
En weer thuis
- Pieter
- Beheerder
- Contacteer:
En weer thuis
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
- Paul
- Moderator
- Contacteer:
Re: En weer thuis
Hallo jullie 2,
Weer genoten van de blogs, de foto's en alle belevenissen die zo mooi "verteld" worden.
De prijzen zijn overal wel wat gestegen maar € 8,50 voor een biertje op het pontje? Je zal maar dorst hebben
Ach het is vakantie moet je maar denken
Nu dan weer "Home sweet Home"
Groetjes en op naar de volgende avonturen in het zuiden.
Paul
Weer genoten van de blogs, de foto's en alle belevenissen die zo mooi "verteld" worden.
De prijzen zijn overal wel wat gestegen maar € 8,50 voor een biertje op het pontje? Je zal maar dorst hebben
Ach het is vakantie moet je maar denken
Nu dan weer "Home sweet Home"
Groetjes en op naar de volgende avonturen in het zuiden.
Paul